Vai man tiešām ir nepieciešama antistatiska siksna / paklājs darbvirsmas demontāžai?

PC darbvirsma

Datori, kas parasti neietver integrētu displeju un ir domāti stacionāriem.



Rep: 166



Ievietots: 24.06.2010



Labi. Man ir neizmantots darbvirsma, un es vēlos to sadalīt, lai tajā ievietotu svaigākas daļas (tajā pašlaik darbojas Pentium 4). Vai man tiešām ir nepieciešama antistatiska siksna / paklājs? Kāpēc?



PS: tā nav skarta kopš 2007./2008

Paldies jau iepriekš

Atjaunināt

uhhh, vai tad man joprojām ir nepieciešams antistatisks paklājs?



Komentāri:

jā, jums tiešām ir nepieciešama ESD siksna un paklājs. Lai sajustu triecienu, ir nepieciešami gandrīz 3000 voltu statiskas, un elektrisko komponentu apcepšanai klēpjdatorā ir nepieciešami tikai 100 volti statiskā. Strādājot ar datoriem, vienmēr izmantojiet esd siksnu un paklāju, VIENMĒR

24.08.2019 pēc Rekss Klarks

Man ir bijis pārāk daudz komponentu “miris pēc ierašanās”, kurus man nācās zaudēt, jo es neizmantoju antistatisku siksnu ... tā ir visneticamākā attieksme neievērot labākās prakses standartus “jo es zinu labāk” nekā nē saprast elektronikas un elektrības pamatus. Satriecošs...

28.01.2020 pēc Chilli Starz

17 atbildes

Izvēlētais risinājums

Pārstāvis: 12,9 tūkst

Tā kā šeit ir pretrunīgas atbildes, ļaujiet man mēģināt precizēt:

Tas nav vitāli vai jūsu datora elektrisko komponentu drošībai ir svarīgi, ka izmantojat antistatisku siksnu / paklāju. Tas nozīmē, ka tā lietošana vispār neko nesāp, un tas noteikti palīdzēs nodrošināt, ka viss, ko jūs darāt, ir drošāk .

Anekdotiski (ņemiet to ar sāls graudu): es vairāk nekā desmit gadus esmu nejauši veicis un ieslēdzis datoru remontu, un pats nekad neesmu lietojis antistatisku siksnu / paklāju. Es nekad neesmu saīsinājis nevienu no sastāvdaļām, pie kurām strādāju, taču noteikti esmu uzņēmies zināmu risku, nelietojot plaukstas siksnu.

Patīk Vai man tiešām ir nepieciešama antistatiska siksna / paklājs darbvirsmas demontāžai? , ja veicat citus nepieciešamos piesardzības pasākumus, jūs var iztikt bez tā. Tas drīzāk ir jautājums par to, cik ērti jums ir pārliecināties, ka vienmēr turaties pie iezemētas šasijas, un cik pārliecināts esat par to, ka nejauši kaut ko nenobloķēsiet. Ja kaut ko izdarīsit, jums noteikti būs žēl, ka nebijāt uzmanīgāks - tas ir tikai risks, ko esmu gatavs uzņemties.

Atsauces nolūkā iFixit pārdod diezgan lētas un efektīvas Antistatiska rokas siksna .

Antistatisks plaukstas siksnas attēls' alt=Produkts

Antistatiska rokas siksna

7,99 ASV dolāri

Komentāri:

Teilore, jūs, iespējams, veicat remontu birojā ar flīžu grīdām. Lielākā daļa cilvēku veiks remontu savās mājās ar lielu paklāju. Es noņēmu visu paklāju savās mājās un nomainīju to Saltilo flīžu. Neticamais laiks, kas pavadīts, mēģinot diagnosticēt, un komponenti, ar kuriem saskaras ESD, mainīs jūsu domas.

18.04.2015 pēc mērs

Piekrita Majers! Šis ir gada laiks, tas ir sliktāk! Jautājums ir tāds, ka jūsu klimatam ir liela nozīme statiskās elektrības daudzumā (kas ir ESD). Mitrā vidē parasti nav tādu pašu risku kā ļoti sausā vidē. Tāpēc ziemas vidū Aļaskā vai sahras tuksneša vidū tas ir obligāts !, Centrālamerikas lietus meža vidū vai lietainā dienā pavasarī Mičiganā ne! Spēlējiet to droši, ievērojiet piesardzības pasākumus!

19.04.2015 pēc Un

Ja izmantojat sausu koka galdu vai griešanas dēli (neuzturot mitrumu), valkājiet kokvilnas kreklus ar īsām piedurknēm, pieskarieties un turiet šasiju, strādājot pie sistēmas, pēc iespējas izmantojiet antistatisko maisu, kurā tā ienāca, daudz nepārvietojieties, turieties prom no paklāja, strādājiet, kad gaiss nav ļoti sauss, rīkojieties tikai ar detaļām aiz to malām un nepieskarieties shēmai, visticamāk, jums viss būs kārtībā. Atcerieties. Tas, ka neredzat vai nejūtat triecienu, nenozīmē, ka elektriskā sastāvdaļa nav bojāta, lai tā nekavējoties vai kādu laiku nākotnē kļūtu bojāta.

28.08.2015 pēc Alens Skots

Tātad, vai ir labāk ievērot šos piesardzības pasākumus, remontējot noteiktas lietas, piemēram, datoru, nevis mazākas lietas, piemēram, iPhone? Vai arī tas būtu vise-versa? Es neredzu daudz piesardzības, ja runa ir par cilvēkiem, kuri labo tālruņus ...

nedarbojas iPod nano 7. paaudzes ekrāns

12.07.2016 pēc Felikss Robinsons

Kāpēc kā IKT studentam ir svarīgi zināt izplatītākās datora problēmas?

10.11.2020 pēc roll

Pārstāvis: 675,2 tūkst

Gūstot elektronikas trāpījumus ar ESD, jūs uzspiedīsit. RAM tiek skarts visbiežāk, taču tas radīs periodiskas kļūdas un dīvainus darbības traucējumus, kas ne vienmēr parādās diagnostikā. Esmu pavadījis vairākas dienas, mēģinot saprast, kas bija nepareizs ar ESD trāpīšanas mašīnu. Paklājs ir paredzēts, lai novērstu ESD (elektrostatisko izlādi), kas var nopietni sabojāt elektroniskās daļas. Šeit ir Wiki: http: //en.wikipedia.org/wiki/Electrostat ...

Lūk, mana iepriekšējā atbilde uz šo jautājumu: Jūs varat izveidot statisku lādiņu, valkājot gandrīz visu. ESD (elektrostatiskā izlāde) 1/10 jūtama trieciena daudzums var iznīcināt RAM un citus elektroniskos komponentus. Ja jūsu sienas domkrati ir iezemēti, jūs varat sēdēt izlādēties. Pastiepieties un pieskarieties plāksnes centrālajai skrūvei. Ja jūs joprojām uztraucaties, vietējā Radio Shack varat iegādāties rokas zemējuma siksnu, kas iesprauž sienā par mazāk nekā 5,00 ASV dolāriem, vai arī varat izmantot iezemētu paklāju.

Apskatiet arī šo: Elektrostatiskās izlādes (ESD) vadība

Tiem, kas domā, ka esmu rieksts, lūdzu, pirms atbildat, veiciet nelielu pētījumu par šo tēmu. Šeit ir apmācība par to: http: //www.radio-electronics.com/info/el ...

Lūk, vairāk no ESD asociācijas: http://www.esda.org/

Komentāri:

Bet kādi ir daži izplatīti ESD bojājumu simptomi klēpjdatorā un daži no šiem dīvainajiem darbības traucējumiem? Es ne reizi vien šeit neesmu redzējis ar šo saistītu ierakstu, un, ja secinājums bija, gee, darn to, mēs esam zaudējuši vēl vienu ESD bojājumu dēļ! Es domāju, ka tur tas mani zaudē - cilvēki runā par šo jautājumu voodoo un māņticības līmenī, nevis attiecībā uz taustāmiem simptomiem, uz kuriem faktiski var pievērst uzmanību, tāpēc man ir grūti to uztvert nopietni. Tas man atgādina visu jautājumu 'kā pareizi rūpēties par klēpjdatora akumulatoru'.

12.09.2010 pēc rdklinc

Es esmu saplēsts par šo jautājumu. Es piekrītu Mayeram par statiskās aizsardzības pamatideju. To apguvis un izmantojis kā strādājošu tehniķi gan Jūras spēkos, gan lielā datoru remonta uzņēmumā. Tas nozīmē, ka personīgajā ēkā un datoru labošanā es vairāk vai mazāk sekoju Teiloram un rdklincam. Tātad, ņemot vērā visas lietas, es piešķiru visām trim +

12.09.2010 pēc rj713

Rdkl, jums ir pietiekami daudz rezerves daļu, lai to izmēģinātu. Mērķtiecīgi aizveriet RAM atmiņu un pārbaudiet, vai tas parādās kādā RAM testā. Šis jautājums man ir sagādājis vairāk skumju par visu citu datoru pasaulē. Man ir iMac G5, pie kura esmu strādājis divas nedēļas, un tas vienkārši nav pareizi. Viss darbojas līdz pēdējiem 2%. TAM NAV MATERĪGU SIMPTOMU. Viss darbojas labi, kamēr nedarbojas. Elektriskajam šokam, kas aptur sirdi, lielākoties nav simptomu, bet tas ir reāls. Tas tevi nogalinās vai atgriezīs.

12.09.2010 pēc mērs

Tā kā bojājuma simptomi var būt ļoti dažādi. Lai dokumentētu iespējamos ESD simptomus, būtu nepieciešami miljoni miljonu dolāru un 900 lappušu bieza grāmata. ESD var izkausēt mikroshēmas ķēdes, kas virzās caur lielāko daļu elektronikas. Šim savienojumam tagad var nebūt lielas nozīmes. Tas var būt tikai novājināts, bet galu galā tas var nomirt nedēļu, mēnesi vai vēlāk.

28.08.2015 pēc Alens Skots

Esmu bijis datortehnikas darbinieks vairāk nekā 25 gadus. NEKAD neesmu lietojusi rokas siksnu vai paklāju. Strādāja caur pērkonu un zibeni .. strādāja pie paklāja. NEKAD NEKAD NEKAD NAV DATUS vai tā komponentus 'šokējis' vai 'pieslēdzis'. Vienkārši saku ... Plaukstas siksna ir pārvērtēta.

22.05.2020 pēc Klaudija

Pārstāvis: 409 tūkst

Es atbalstu Mayers nostāju (piešķirts nedaudz vēlu dialogā)

Jums vajadzētu izmantot zemējuma siksnu un paklāju, kas ir savienots ar labu zemes punktu. Reizēm es krāpju. Bet es to daru, ieslēdzot ierīci, pie kuras strādāju, (tikai zemes vadu ierīcēm) un izslēdzot. Tad es turu vienu roku, turot metāla šasiju, tāpēc man ir tāds pats sprieguma potenciāls kā ierīcei un maniem izmantotajiem instrumentiem, nekad nepārvietoju un nepieskaros neko citu.

Jautājums ir tāds, ka jūsu klimatam ir liela nozīme statiskās elektrības daudzumā (ESD). Mitrā vidē parasti nav tādu pašu risku kā ļoti sausā vidē. Tāpēc ziemas vidū Aļaskā tas ir obligāti, Centrālamerikas lietus mežā nav tik daudz vajadzību.

Labi - kāds pierādījums ir kaitējumam, ja to neizmantojat? Kaitējums ne vienmēr ir tūlītējs, bieži tas var aizņemt dažas dienas vai gadu vai divus, lai parādītos. Kas daudziem apgrūtina ticību, ka tas bija faktors.

Kad es strādāju IBM, viņi mums sniedza ļoti pārliecinošu demonstrāciju. Izmantojot elektronu mikroskopu, viņi mums parāda ķēdi, kurai bija testa vadi, no kuriem mēs izmantojām ESD lādiņu. Ar savām acīm mēs redzējām, kā teritorija iztvaiko un sabojājas. Mēs to izdarījām trīs reizes ar dažādu spriegumu, divi parādīja bojājumus, bet joprojām strādāja. Bija skaidrs, ka bojājumi vājina mikroshēmu, jo tā beidzot izgāzās.

Rep: 61

Pilnīgi, ja jūsu nolūks ir iegūt ilgstošu, mazāk pakļautu aprīkojumam.

Pirmkārt, paklājs un siksna ir jāizmanto, ja iekārtai nav strāvas. Paredzēts, ka paklājs ir piesūcināts ar metālu, lai palīdzētu izkliedēt lādiņus, ja uz paklāja izmantojat enerģiju aprīkojošu aprīkojumu, ja tas var izraisīt savainojumu pats vai jūsu aprīkojums.

Otrkārt, siksnai vajadzētu lēnām izkliedēt jūsu lādiņu zemei, un paklājam atkal vajadzētu lēnām izkliedēt jebkuru aprīkojuma lādiņu. Tātad, pieskaroties savai iekārtai, gan jums, gan iekārtai jābūt vienādā potenciālā, tādējādi ierobežojot jebkādu elektroenerģijas plūsmu.

Desmit gadus strādāju pie Jūras kara flotes elektronikas, un tie bija uzlīmes paklāju un siksnu izmantošanai. Viņi programmai iztērēja lielas naudas summas un apmācības laikā sniedza mikroskopiskus attēlus par ESD nodarītajiem zaudējumiem. Lielākā daļa cilvēku nevar redzēt kaitējumu, ko rada ESD, taču visi, kas zina elektroniku, to izmanto. Jūsu procesors ir pasargāts maisā, tāpat kā jūsu RAM, mātesplatē, GPU utt. Visi ražotāji atzīst tā nozīmi. Protams, 'lielākā daļa' cilvēku to neizmanto, taču 25 ASV dolāru paklājs un siksna jums ir nelieli ieguldījumi, kāpēc riskēt.

P.S. Jūs vienmēr dzirdat par cilvēkiem, kuriem ir dīvainas problēmas saistībā ar jaunu aprīkojumu, DOA aprīkojumu utt. Daži esmu pārliecināti, ka tie ir saistīti ar ESD bojājumiem. Korporācijas to izmantotu, ja neuzskatītu par vajadzīgu, jo tas palielina ražošanas izmaksas.

Pārstāvis: 33,8 tūkst

Es nekad to neesmu lietojis un nekad neesmu bijis liecinieks bojājumiem, ko varētu attiecināt uz tā nelietošanu. Ņemot vērā šos tik strīdīgos jautājumus, parasti tiek atbildēts, ka nē, tas, iespējams, nav svarīgi. Ja tā būtu, pierādījumi būtu daudz skaidrāki. Es domāju, es ieteiktu neveikt maģisko paklāju apgabalā, kur jūs remontējat datorus, pērkat vairāk nekā acīmredzamas lietas, piemēram, es teiktu, ka jums viss ir kārtībā.

Rep: 49

Šis ir patiešām ļoti vienkāršs. Es visu savu pieaugušo dzīvi, vairāk nekā 20 gadus, esmu bijis profesionāls datoru speciālists. Ja jūs domājat piesiet roku pie kaut kā, kamēr strādājat ar datoru, kāpēc ne tikai iet uz priekšu un sasaistīt šo roku ar aizmugurējo jostas cilpu? Tas izdosies apmēram tāpat, ir mana nostāja. Jā, ir daudz ļaužu, kuri mīlētu mīlestību, ja jums pārdotu trīsdesmit piecus centus materiālu un ražošanas izmaksu tikai par USD 20 USD, bet patiesība? Vienmēr vienmēr ir ieradums turēt roku uz metāla šasijas, kas ir katra datora, servera, tirdzniecības vietas termināļa utt. Iekšējais rāmis. Tam ir jābūt ar šo metāla karkasu, jo specifikācijas to prasa, lai citas lietas iezemētos līdz, lai novērstu ugunsgrēku. Statisks ir atšķirīga elektriskā potenciāla dēļ (iedomājieties, ka jūsu ķermenis ir liels ole kondensators, jo patiesībā tas tā ir. Jūsu ķermenis un tā spēja noturēt elektrisko potenciālu faktiski ir skārienekrāna tehnoloģiju stūrakmens) starp diviem objektiem, un tas izlādes, kas atceļ atšķirīgo elektrisko potenciālu. Tomēr datora šasija vienmēr droši izlādēs statisko stāvokli, ja tā ir pirmā pieskaramā datora daļa. Vienkārši pierodiet to fiziski pārvietot pa soliņu pa šo šasiju ar roku, kas nav cimdots, un jums viss būs kārtībā. Es nekad neesmu nēsājis rokas siksnu, ne reizi 20 gados. Es ne reizi 20 gadu laikā neesmu nogalinājis daļu ar statisko. Patiesībā, es derētu, ja jūs stāvētu aiz profesionālā stenda un gribētu samainīties un sadedzināt 40 remontdarbus maiņā, un jūs izvilktu plaukstas siksnu? Jūs ļoti gribētu pasmieties par izsmietu aiz muguras kā anālo retenciozo OCD gadījumu. Statiskā rokas siksna ir izmisīgi risinājums problēmas meklējumos, un es jums apliecinu, ka ikviens, kurš apgalvo, ka jums tāda ir nepieciešama, neveic produktīvu darbu pie nopietnas aparatūras.

Atjaunināt

Smieklīgi, pat cilvēki darbā laiku pa laikam iepērkas šajā nejēdzībā - es nedomāju, ka tādas nejēdzības kā ESD nepastāv, bet nejēdzība, ka jums ir jādara kaut kas cits, kā tikai izvadīt ķermeni līdz šasijai. Es pat redzēju kaut ko tādu, kas apzīmēts kā 'ESD bojājums' izejošajā plaukts, to izvilka un nē ... jūs vienkārši neizskatījāties pietiekami grūti, ir zināmas problēmas ar jebkuru RAM ar Adolf pārskatīšanas 2.0b mikroshēmām no šīs ODM, kas darbojas pār šo citu neskaidru VIA mikroshēmojums uz freeBSD .... sadaliet 2GB RAM divos dēļos, un šī nepāra kļūda jums pilnībā apstāsies. No manas perspektīvas mazo datoru veikalu aizmugures darbs - ESD bojājumi ir visaptveroša diagnoze, un kaut ko līdzīgu pusei laika es varu atrast problēmu un to novērst. Es uzskatu, ka daudz barošanas avotu ar izpūstām 12 voltu sliedēm pēc sliktiem pērkona negaiss saņem apzīmējumu “ESD bojājums”, ja tā patiešām nav. Atbildot uz personu, kas izlika visus šos brīnišķīgos ESD ceļvežus? Mēs nevaram zināt, kas rakstīja vikipēdiju, nevis īsti, bet es ievēroju, ka gandrīz visi citi jūsu sarakstā ir ērti, ka rokas siksnas tiek pārdotas par 1200% uzcenojumu ... Vai es kļūdos, ja man ir aizdomas par apgalvojumiem, ka tas ir absolūti vajadzīgs, kad es esat to absolūti ignorējuši profesionāli visas savas karjeras laikā un vēl nav sabojājuši vienu daļu? Redzu, es to varu zināt, jo, ja es skrietu ar ESD problēmām, to atklātu mani RMA numuri pavisam jaunajā aparatūrā.

Komentāri:

Tāpēc IBM, HP un Apple, lai nosauktu dažus uzņēmumus, kuri pret to izturas ļoti nopietni, visi ir slapji. Es tā nedomāju! Jūs nepārprotami esat. Jūsu radītie bojājumi ne vienmēr ir redzami laikā, kad loģiku izmantojat. Jums ir jāizlasa daži tehniskie dokumenti IEEE vietnē.

28.05.2014 pēc Un

ESD pastāv? Piekrītu.

ESD var ļoti kaitēt aparatūrai? Piekrītu arī.

Es domāju, ka jūs neņemat vērā darbaspēka apvienošanos, apmācību, kultūras atšķirības, kā arī atsaucaties uz korporatīvo politiku tā, it kā tai kādreiz būtu bijis prāts.

Vai tas viņus padara pareizus? Tas tiešām notiek, ja uzticaties nepareizai personai, kas rīkojas ar datoru komponentiem.

Tomēr ...

Šis ir vienkāršs trešās klases matemātikas līmenis - katra jauna darba daļa, kurai es pieskaros (un es katru dienu pieskaros tonnām), man tiek piešķirta datu bāzē, periods. Katra daļa, kuru es nosūtu atpakaļ ODM, ir arī tabulēta. Ja man būtu ESD problēmas, mani skaitļi mainītos no ražotāja kļūmēm pēc lieluma pakāpēm, un viņiem vienkārši nav. Tas nav mans viedoklis, tas ir neapstrīdams matemātisks fakts. Es nelietoju un neuztveru vajadzību pēc rokas siksnas. Tas, ko Apple dara ārzemju ražotāji, ir diezgan blakus šim punktam.

29.05.2014 pēc Roberts Skots

Jūs tikko apgalvojāt, ka man ir nepareizi, jo ļaudis, kurus jūs uztverat kā “ekspertus” šajā jomā, apgalvo, ka tas ir vajadzīgs - un varbūt arī tā ir, ja jūs pārvaldāt lielu skaitu cilvēku no Ķīnas lauku darba grupas ... Vai jums ir ideja par to, es apgalvoju, ka nav pieredzes, strādājot pie ārvalstu ražotāja. Bet mēģināt kaut ko apgalvot ir pareizi, jo “tas, tas un tā saka cita ekspertu grupa” ir acīmredzami jautrs - vadošie eksperti vienlaikus uzskatīja, ka zeme ir Visuma centrs, ka pasaule ir līdzena utt. Tas, ka viedoklis ir populārs un vai tam ir reāla vajadzība, pamatojoties uz pieredzi, ir divas lietas, kas nav diezgan saistītas - nožēlojami par jūsu nostāju šajās debatēs es varu norādīt burtiski tūkstošiem gadījumu, kad visa pasaules eksperti izrādījās pilnīgi nepareizi. Cik man ir bažas? Ja vien jūs to nedarāt profesionāli, un es domāju visu dienu, tad jums tomēr nav pieredzes, lai atbalstītu jebkuru viedokli.

30.05.2014 pēc Roberts Skots

Satraukuma pamatā ir tas, ka uzņēmumi izjūt pienākumu pildīt uztvertos pienākumus. Liels uzņēmums nevar teikt, ka 'mums ir vienalga par ESD', jo tas izskatās bezatbildīgi, tāpēc viņi ķēpājas, lai iegādātos piemērotus drošības produktus, kaut arī neviens nekad nav pieredzējis bojājumus, kas tieši saistīti ar ESD. Remonts ir loģiska un uz pierādījumiem balstīta disciplīna, tomēr ESD ir lielnieks, kuru nav iespējams noteikt, tāpēc ticība tam lido sejā tiem no mums, kuriem ir loģiska pieeja. Norāde “IBM, HP un Apple piekrīt, ka tā pastāv, un tāpēc to daru arī es” ir šādas pieejas apvainojums. Mums vienkārši nav iespēju pārbaudīt ESD tāpat kā mēs, teiksim, sliktu optisko disku. Es veicu tūkstošiem remontu gadā, un es nekad neesmu spējis galīgi secināt, ka ESD ir radījis jebkādu kaitējumu vai ka ESD ir ietekmējis manu biznesu. ESD ir reāla, ja esat zinātnieks laboratorijā ar atbilstošiem instrumentiem, lai to pārbaudītu, taču lielākajai daļai tas ir vienkārši pārvērtēts un nav praktisku problēmu.

30.05.2014 pēc rdklinc

Kas ir ESD? Brīvi elektroni, pārvietojoties. Kas ir datora komponents? Brīvo elektronu vadības mēģinājuma prakse, lai pārvietotos, lai veiktu darbu. Uz brīdi parunāsim par faktisko jutību elektriskajiem komponentiem, kas izgatavoti no tādiem ražošanas procesiem kā litogrāfija - tie ir tik jutīgi, ka tas ir absurds. Pietiekami nopietni apskatiet komerciālās CPU specifikācijas ierīcēs, kas paredzētas absolūti kritiskai datu infrastruktūrai, un jūs atradīsit numurus par kļūdām, ko dažkārt rada kosmiskais stars, liekot tam izturēt mikroshēmas iepakojumu un radīt bezmaksas elektronu. Nav pamatots? Nē, tas vairāk 'nesaprot, kas ir pamats'. Zemējums ir zemes izmantošana kā milzīgs kondensators. To sakot, VISAS ķēdes ir iezemētas - zeme ir tā daļa, kas liek elektroniem plūst aplī, radot ķēdi. Elektronika ir tik jutīga, ka jonizējošā starojuma daudzums, kas nāk no jūsu apavu zoles, to iznīcinātu.

30.05.2014 pēc Roberts Skots

Rep: 377

Jums nav nepieciešams antistatisks paklājs vai plaukstas siksna. Vislabāk ir to pievienot un atvienot strāvas savienotāju no mātesplates. Strādājot, pārliecinieties, vai jums ir viena roka vai apakšdelms, kas pieskaras kādai korpusa metāla daļai. Es esmu lauka tehnikas speciālists un nekad neesmu nēsājis apkārt paklājam vai siksnai. Vienkārši veiciet citus nepieciešamos piesardzības pasākumus.

Rep: 187

Nē. Vienkārši atvienojiet visas elektrības kontaktligzdas, visas perifērijas ierīces un ierīces no ierīces un pieskarieties kaut kam metālam, lai iztukšotu pārējo statiskās elektrības uzkrāšanos (īpaši, ja jums ir paklāji!).

Komentāri:

Moriss Levijs, tev ir pilnīga taisnība. Tomēr uz šo jautājumu tika atbildēts apmēram pirms gada, un atbilde tika pieņemta. Ceru, ka jūs varat sniegt dažas labas un noderīgas atbildes, piemēram, šo uz pašreizējiem jautājumiem ....-)

19.04.2011 pēc oldturkey03

Rep: 245

Patiešām, jums nav nepieciešama antistatiska siksna - paklājs.

Ja jums ir vienalga, kas varētu notikt ar jūsu datora detaļām, nelietojiet to.

Siksna ļauj izvairīties no elektriskām izlādēm ķēdēs un jutīgos elektroniskos komponentos, kas vairs var nedarboties, ja saņem kādu statisku elektrību.

Tāpēc ir labi to izmantot.

Komentāri:

Viens no veidiem, kā to apskatīt, ir tāds, kā pateikt kādam, ka tā droši skrien cauri sarkanajām gaismām, kamēr jūs nevienu nesasitat un nesitīsit, tad tas ir nāvējoši! Jose tiesības, cilvēkiem tas ir jāuztver nopietni, jo ESD ir reāls drauds elektronikai. Ja strādājat ar jums piederošām lietām, jūs riskējat. Ja, no otras puses, strādājot pie kāda cita lietām, labāk izmantojiet labu ESD praksi!

14.11.2012 pēc Un

Um i just .. Ieslēdziet un izslēdziet datoru, līdz aizmugurē izslēgsies zaļā gaisma.

22.02.2019 pēc BLANCEDRHINO78 spēles

Rep: 13

Kamēr jūsu rīkam ir jābūt iezemētam, pievienojiet strāvas akordu, mums Malaizijā tas ir pamatots.

Rep: 13

Kas ir tik grūts, vienkārši iepriekš veiciet piesardzības pasākumus un pabeidziet darbu.

Komentāri:

lielisks komentārs!

21.12.2015 pēc vincent chirafisi

Rep: 43

Labi, es labi pievienoju vienu grāmatām ... Antistactic Mat? Protams, vai jūs plānojat savienot datoru ar kuru strādājat. Daļu uzstādīšana un noņemšana pēc nepieciešamības, vienlaikus nodrošinot darba vietu darbam. Antistatiska aproce? Pārliecinieties, vai vēlaties rīkoties ar jutīgām statiskām ierīcēm.

Bet patiesībā jums nav jāiet uz visu šo galējību, ja vēlaties to izdarīt vienkārši mājās un ātri. Pats datora korpuss, kad tas ir pievienots un izslēgts, joprojām nodrošina pamatu, vienkārši pārliecinieties, vai barošanas slēdzis barošanas joslā vai barošanas avota aizmugurē ir izslēgts. Izmantojot vienu roku, pieskaroties metāla korpusam, tiks izlādēts statisks.

Uzmanieties no asām malām. Ja neesat pārliecināts, atstājiet to mierā. Izmantojiet uz savu risku. ZAPPED datora remonts var būt dārgs. Man personīgi nekad nebija nekādu problēmu.

Rep: 25

Visiem bija atšķirīga pieeja, lai novērstu ESD bojājumus (tāpēc viņš domā, ka tas ir jādara). Tā kā esmu slinka un nevēlos apgrūtināt plaukstas siksnas, un tāpēc mana personīgā izvēle ir vienkārši novērst ESD. Mans ceļš ir bezvadu, es tikko izveidoju nelielu ventilatoru, vadoties pēc 2 pc. Ion Quadbars virs manas darbvietas. Nekad vairs neuztraucieties par procedūrām. Viegli, efektīvi un ikvienam ikdienā ir darīšana ar sensitīvām ierīcēm, kas nav tik dārga.

Komentāri:

Kas??? Ventilators ar jonu sistēmu priekšā nepiedāvā nekādu ESD aizsardzību. Viss, ko tas dara, ir noņemt statisko lādiņu gaisa plūsmā. Iztērējiet naudu par lētu ESD plaukstas siksnu un paklāju.

13.11.2012 pēc Un

Es vienkārši ieslēdzu un izslēdzu datoru, līdz aizmugurējā aizmugurē nav ieslēgta zaļā gaisma, kad to izslēdzu.

22.02.2019 pēc BLANCEDRHINO78 spēles

Sveiki, @ BLANCHEDRHINO78gaming,

Kā jūs izvadāt statisko elektrību no ķermeņa, kas arī var izraisīt ESD bojājumus elektroniskajām ierīcēm?

Vienīgi iztukšojot elektroniskajās ierīcēs atlikušo enerģiju, tās netiek pasargātas no ESD bojājumiem, ko rada jūsu rīcība.

22.02.2019 pēc jayeff

Rep: 1

Ir svarīgi atvienot vadus, nospiest ieslēgšanas / izslēgšanas pogu, lai iztukšotu atlikušos lādiņus, un joprojām iezemēt sistēmu, kurā gatavojaties strādāt. Tas palīdz aizsargāt komponentus un remonta tehniķi. Izmantojot sistēmu, zemes lādiņi nevar veidoties, bet, ja jūs nepazemojat sevi un sistēmu, var veidoties lādiņi, kas var kaitēt komponentiem un jūsu veselībai. Strādājot datora korpusā, ir absolūti nepieciešams uzvilkt rokas siksnu.

Nelsons, 2013. gada 3. maijs

Komentāri:

Kaut arī jūsu ideja par atvienošanu var pasargāt jūs no kaitīga tīkla sprieguma (110/220 volti). Tas noņem nepieciešamo EDS aizsardzībai, ja jums nav pareizi iezemēta paklāja un rokas siksnas, no kuras darboties. Ja ierīcē tiek izmantots noņemams maiņstrāvas vads, un jums ir rezerves, varat nogriezt strāvas vadu asmeņus, atstājot tikai zemējuma tapu, tagad jūs apmierināt abas vajadzības (izmantojot rokas siksnu, kas piesieta pie metāla korpusa). Attiecībā uz jūsu sistēmas izlādi tas bija jēgpilnāk pirms gadiem, kad mums bija CRT, kas izmantoja augstu spriegumu (800 ~ 1000 volti DC) un lielus uzglabāšanas kondensatorus. Šodien tikai barošanas avotiem ir lieli kondensatori iekšpusē, un, lai pasargātu no iedarbības, lielākoties tiem ir ekranējums. CRT gadījumā to izlādēšanai jums bija jāizmanto īpašs rīks (5 omu 15 vatu rezistors ar testa vadiem), jo, turot ieslēgšanas / izslēgšanas pogu, tie netiks izlādēti (atklāti sakot, es neesmu atradis, ka barošanas slēdzi turēja daudz, vai nu kas izlādē energosistēmas kondensatorus)

07.06.2013 pēc Un

Rep: 1

Sveiki, es iesaku jums to darīt, ja vēlaties izmantot vecās daļas citā datorā

Rep: 23

Kad es laboju personālos datorus, mums izdeva plaukstas siksnas. Es mēdzu domāt, vai tas vairāk attiecas uz to, cik profesionāli mēs parādījāmies, ņemot vērā, ka tas bija kalpošana mājās un birojos.

Es pats iepriekš vai nu atstāju bāzes ierīci pieslēgtu pie nepieciešamības gadījumā izslēgt minusus, lai korpuss būtu iezemēts. Jūs nevarat īsti strādāt iekšā, nepieskaroties korpusam, tāpēc arī jūs esat pamatots. Toreiz, kad es biju students, mēs savos elektronikas projektos virtuvē izmantojām nerūsējošo notekcauruli.

Es mēdzu uzskatīt, ka siksna ir sāpīga, jo tā vienmēr aizķer lietas, turklāt, ja tas nav pirksta galā, es domāju, cik labi ir atbrīvoties no visa lādiņa.

Kā citi ir teikuši, valkāt to patiešām nevar (ja vien jūs to nenoķerat uz lietas).

Rep: 31

Ne īsti. Vienkārši atvienojiet visu darbvirsmas strāvu vismaz 5 minūtes, pirms to nojaucat.

Komentāri:

Thx D

24.06.2010 pēc Terrifiedz

Šī atbilde ir nepareiza. Statiskā elektrība uzkrājas uz jūsu nepamatotā ķermeņa. Es vienmēr turu strāvas vadu pievienotu strāvas avotam un tikai pieskaros jebkurai iekšējai metāla daļai, pirms pieskaras shēmām.

22 gadus to darot katru dienu - nulle problēmu.

26.06.2010 pēc Vic

Terrifiedz